
Dzięki porozumieniu z dostawcą rozwiązań pamięci masowych Synology® firma Ubiquiti Polska®
poza sprzedażą i dystrybucją, również świadczymy usługi Profesjonalnego Wsparcia Technicznego.
Gwarancja ciągłej dostępności funkcji biznesowych w sposób bezpieczny i wydajny. Systemy informatyczne w Twojej organizacji są kluczowym składnikiem procesu obsługi klientów lub działalności produkcyjnej a skutki przestojów mogą obniżać zaufanie klientów lub generować wymierne straty finansowe.
Możesz się przed tym uchronić z usługą Ubiquiti Support®, dzięki której Twoi pracownicy działu IT mają w każdej chwili dostęp do inżynierów Ubiquiti Polska® za pomocą Ubiquiti Polska® Service Desk oraz szeroką gamę zasobów,
narzędzi i szkoleń w tym z zakresu produktów Synology®
Zalety wsparcia technicznego Ubiquiti Polska

Dostęp do wyspecjalizowanych ekspertów
w Centrum Pomocy Technicznej Ubiquiti Polska®

Dostęp do systemu automatycznego przechowywania kopii konfiguracji
na serwerach w chmurze Ubiquiti Polska® Cloud na wypadek konieczności odtworzenia środowiska pracy

Zaawansowane opcje wymiany sprzętu, w tym wymiana na następny dzień roboczy (Next Business Days), a także zwrot do naprawy (RFR)
Return for Repair oferowane przez Ubiquiti Polska®

Pomoc przy konfiguracji
oraz aktualizacji oprogramowania

Opcjonalnie usługa wsparcia on-site (we wskazanej lokalizacji)

Pozostałe problemy techniczne,
analiza oraz rozwiązanie problemu


Oferty wsparcia technicznego
- Wsparcie urządzeń Ubiquiti®
- Wsparcie urządzeń Synology®
Ubiquiti Support

*Przykładowa oferta, ceny od netto.
499 PLN
UBI-SUP-12M
Priorytetowy tryb realizacji zgłoszenia
Czas odpowiedzi na zgłoszenie: 8 godzin
Pomocy zdalna Cisco WebEx
Asysta pomocy poprzez e-mail
Analiza oraz rozwiązanie problemu
Ubiquiti ProSupport

*Przykładowa oferta, ceny od netto.
999 PLN
UBI-PROSUP-12M
Priorytetowy tryb realizacji gwarancji
Priorytetowy tryb realizacji zgłoszenia
Czas odpowiedzi na zgłoszenie: 4 godziny
Asysta telefoniczna
Pomoc zdalna przez Cisco WebEx
Pomoc e-mail
Pomoc wdrożeniowa
Pomoc przy aktualizacji oprogramowania
Analiza oraz rozwiązanie problemu
Ubiquiti ProSupport Plus

*Przykładowa oferta, ceny od netto.
1499 PLN
UBI-PROSUP-PLUS-NBD-12M
Szybki czas reakcji
Gwarancja door-to-door
Naprawa NBD (następny dzień roboczy)
Priorytetowy tryb realizacji gwarancji
Priorytetowy tryb realizacji zgłoszenia
Czas odpowiedzi na zgłoszenie: 30 min.
Monitoring urządzeń
Asysta telefoniczna
Pomoc wdrożeniowa
Pomoc zdalna przez Cisco WebEx
Pomoc e-mail
Pomoc przy aktualizacji oprogramowania
Pomoc przy konfiguracji
Analiza oraz rozwiązanie problemu
Synology Support

*Przykładowa oferta, ceny od netto.
499 PLN
SYN-SUP-CP-12M
Gwarancja door-to-door
Priorytetowy tryb rozpatrywania zgłoszenia
Czas odpowiedzi na zgłoszenie: 8 godzin
Asysta telefoniczna lub e-mail
Pomoc wdrożeniowa
Pomoc zdalna przez Cisco WebEx
Przykładowy pakiet Care Pack 5 HDD
Synology ProSupport

*Przykładowa oferta, ceny od netto.
899 PLN
SYN-PROSUP-NBD-CP-12M
Gwarancja door-to-door
Naprawa NBD (następny dzień roboczy)
Priorytetowy tryb realizacji gwarancji
Priorytetowy tryb realizacji zgłoszenia
Priorytetowy tryb rozpatrywania naprawy
Czas odpowiedzi na zgłoszenie: 4 godziny
Monitoring urządzeń
Asysta telefoniczna oraz e-mail
Pomoc przy wdrożeniu oraz konfiguracji
Pomoc zdalna przez Cisco WebEx
Pomoc przy aktualizacji oprogramowania
Analiza oraz rozwiązanie problemu
Przykładowy pakiet MAX 8 HDD
Synology ProSupport Plus

*Przykładowa oferta, ceny od netto.
1899 PLN
SYN-PROSUP-PLUS-NBD-CP-12M
Szybki czas reakcji
Gwarancja door-to-door
Naprawa NBD (następny dzień roboczy)
Naprawa on-site
Priorytetowy tryb realizacji gwarancji
Priorytetowy tryb realizacji zgłoszenia
Priorytetowy tryb rozpatrywania naprawy
Dostawa zastępczego urządzenia
Pomoc przy migracji
Czas odpowiedzi na zgłoszenie: 30 min.
Monitoring urządzeń
Asysta telefoniczna oraz e-mail
Pomoc przy wdrożeniu oraz konfiguracji
Pomoc zdalna przez Cisco WebEx
Pomoc przy aktualizacji oprogramowania
Analiza oraz rozwiązanie problemu
Przykładowy pakiet MAX 16 HDD+
Przyspiesz czas naprawy dzięki szybkiemu dostępowi do urządzeń oraz zasobów firmy Ubiquiti Polska®,
aby szybko rozwiązać problem w Twojej firmie oraz zmniejszyć czas niedostępności systemów informatycznych.
Ubiquiti Polska® udostępnia narzędzia do pro-aktywnego monitoringu Twojej infrastruktury
oraz wysyła powiadomienia na wypadek awarii aby zmniejszyć czas niedostępności i ograniczyć straty.


Najczęstsze pytania na temat wsparcia technicznego
Czy mogę uzyskać pomoc w ramach Ubiquiti Support®, jeśli nie mam kontraktu serwisowego ?
Tak. Centrum Pomocy Technicznej Ubiquiti Polska® pomoże Ci, jeśli nie masz wykupionej usługi Ubiquiti Support®
(Profesjonalny Kontrakt Wsparcia Technicznego), ale zostaniesz poproszony o uiszczenie opłaty
za incydent lub zakup kontraktu wsparcia Ubiquiti Support®
W jaki sposób mogę złożyć zapytanie ofertowe Ubiquiti Support®,
w sprawie zabezpieczenia inwestycjio usługę wsparcia technicznego ?
Aby zamówić Ubiquiti Support® należy się skontaktować z działem handlowym Ubiquiti Polska®
poprzez Service Desk (Biuro Obsługi Klienta) wysyłając zgłoszenie w podanym odnośniku servicedesk.ubiquitipolska.pl,
lub poprzez zakładkę kontakt w naszym sklepie
W jaki sposób Ubiquiti Polska® nadaje priorytet zleceniom serwisowym?
Ubiquiti Polska® umożliwia określenie ważności każdego zgłoszonego zlecenia serwisowego.
Problemy są zgłaszane w standardowym formacie przy użyciu następujących ważności problemu
- Priorytet 1
Gdy istniejąca sieć lub środowisko jest niedostępne lub ma krytyczny wpływ na operacje biznesowe użytkownika końcowego.
Ubiquiti Polska® i użytkownik końcowy przeznaczą zasoby w pełnym wymiarze czasu, aby rozwiązać problem.
- Priorytet 2
Gdy działanie istniejącej sieci lub środowiska jest poważnie pogorszone lub na istotne aspekty działalności biznesowej użytkownika końcowego negatywnie wpływa niedopuszczalna wydajność sieci. Ubiquiti Polska® i użytkownik końcowy przeznaczą zasoby w pełnym wymiarze godzin w standardowych godzinach pracy, aby rozwiązać problem.
- Priorytet 3
Gdy wydajność operacyjna sieci lub środowiska jest obniżona, podczas gdy większość operacji biznesowych pozostaje funkcjonalna. Ubiquiti Polska® i użytkownik końcowy są skłonni poświęcić czas w standardowych godzinach pracy,
aby przywrócić usługę do zadowalającego poziomu.
- Priorytet 4
Gdy wymagane są informacje na temat możliwości, instalacji lub konfiguracji produktu Ubiquiti i wpływ na działalność biznesową użytkownika końcowego jest niewielki lub żaden. Ubiquiti Polska® i klient są gotowi zapewnić zasoby
w standardowych godzinach pracy, aby zapewnić informacje lub pomoc zgodnie z żądaniem.
