Menu Zamknij

Gwarancja ciągłej dostępności funkcji biznesowych w sposób bezpieczny i wydajny. Systemy informatyczne w Twojej organizacji są kluczowym składnikiem procesu obsługi klientów lub działalności produkcyjnej a skutki przestojów mogą obniżać zaufanie klientów lub generować wymierne straty finansowe.

Możesz się przed tym uchronić z usługą wsparcia technicznego, dzięki której Twoi pracownicy działu IT mają w każdej chwili dostęp do inżynierów Ubiquiti Polska® za pomocą Ubiquiti Polska® Service Desk .

Zalety wsparcia technicznego Ubiquiti Polska®

Dostęp do wyspecjalizowanych ekspertów
w Centrum Pomocy Technicznej Ubiquiti Polska®

Dostęp do systemu automatycznego przechowywania kopii konfiguracji 
na serwerach w chmurze Ubiquiti Polska® Cloud  na wypadek konieczności odtworzenia środowiska pracy

Zaawansowane opcje wymiany sprzętu, w tym wymiana na następny dzień roboczy (Next Business Days), a także zwrot do naprawy (RFR) 
Return for Repair oferowane przez Ubiquiti Polska®

Pomoc przy konfiguracji
oraz aktualizacji oprogramowania

Opcjonalnie usługa wsparcia on-site (we wskazanej lokalizacji)

Pozostałe problemy techniczne,
analiza oraz rozwiązanie problemu

Oferty wsparcia technicznego

  • PAKIETY WSPARCIA TECHNICZNEGO

Pakiet Support

*Przykładowa oferta, ceny od netto.
499 PLN
UBI-SUP-12M

 Priorytetowy tryb realizacji zgłoszenia
 Czas odpowiedzi na zgłoszenie: 8 godzin
 Pomocy zdalna
 Asysta pomocy poprzez e-mail
 Analiza oraz rozwiązanie problemu

Pakiet ProSupport

*Przykładowa oferta, ceny od netto.
999 PLN
UBI-PROSUP-12M

 Priorytetowy tryb realizacji gwarancji
 Priorytetowy tryb realizacji zgłoszenia
 Czas odpowiedzi na zgłoszenie: 4 godziny
 Asysta telefoniczna
 Pomoc zdalna
 Pomoc e-mail
 Pomoc wdrożeniowa
 Pomoc przy aktualizacji oprogramowania
 Analiza oraz rozwiązanie problemu

Pakiet ProSupport Plus

*Przykładowa oferta, ceny od netto.
1499 PLN
UBI-PROSUP-PLUS-NBD-12M

 Szybki czas reakcji
 Gwarancja door-to-door
 Naprawa NBD (następny dzień roboczy)
 Priorytetowy tryb realizacji gwarancji
 Priorytetowy tryb realizacji zgłoszenia
 Czas odpowiedzi na zgłoszenie: 30 min.
 Monitoring urządzeń
 Asysta telefoniczna
 Pomoc wdrożeniowa
 Pomoc zdalna przez
 Pomoc e-mail
 Pomoc przy aktualizacji oprogramowania
 Pomoc przy konfiguracji
 Analiza oraz rozwiązanie problemu

Przyspiesz czas naprawy dzięki szybkiemu dostępowi do urządzeń oraz zasobów firmy Ubiquiti Polska®
aby szybko rozwiązać problem w Twojej firmie oraz zmniejszyć czas niedostępności systemów informatycznych. 

Najczęstsze pytania na temat wsparcia technicznego

Czy mogę uzyskać pomoc w ramach usługi wsparcia technicznego, jeśli nie mam kontraktu serwisowego ?

Tak.  Centrum Pomocy Technicznej Ubiquiti Polska® pomoże Ci, jeśli nie masz wykupionej usługi wsparcia technicznego 
(Profesjonalny Kontrakt Wsparcia Technicznego), lecz zostaniesz poproszony o uiszczenie opłaty
za incydent lub zakup kontraktu wsparcia technicznego

W jaki sposób mogę złożyć zapytanie ofertowe,
w sprawie zabezpieczenia inwestycji usługę wsparcia technicznego ?

Aby zamówić  usługę wsparcia technicznego należy się skontaktować z działem handlowym Ubiquiti Polska® 
poprzez Service Desk (Biuro Obsługi Klienta) wysyłając zgłoszenie w podanym odnośniku servicedesk.ubiquitipolska.pl
lub poprzez zakładkę kontakt w naszym sklepie

W jaki sposób Ubiquiti Polska®  nadaje priorytet zleceniom serwisowym?

Ubiquiti Polska® umożliwia określenie ważności każdego zgłoszonego zlecenia serwisowego. 
Problemy są zgłaszane w standardowym formacie przy użyciu następujących ważności problemu

  • Priorytet 1

Gdy istniejąca sieć lub środowisko jest niedostępne lub ma krytyczny wpływ na operacje biznesowe użytkownika końcowego. Ubiquiti Polska® i użytkownik końcowy przeznaczą zasoby w pełnym wymiarze czasu, aby rozwiązać problem.

  • Priorytet 2

Gdy działanie istniejącej sieci lub środowiska jest poważnie pogorszone lub na istotne aspekty działalności biznesowej użytkownika końcowego negatywnie wpływa niedopuszczalna wydajność sieci. Ubiquiti Polska® i użytkownik końcowy przeznaczą zasoby w pełnym wymiarze godzin w standardowych godzinach pracy, aby rozwiązać problem.

  • Priorytet 3

Gdy wydajność operacyjna sieci lub środowiska jest obniżona, podczas gdy większość operacji biznesowych pozostaje funkcjonalna.  Ubiquiti Polska® i użytkownik końcowy są skłonni poświęcić czas w standardowych godzinach pracy,
aby przywrócić usługę do zadowalającego poziomu.

  • Priorytet 4

Gdy wymagane są informacje na temat możliwości, instalacji lub konfiguracji produktu Ubiquiti i wpływ na działalność biznesową użytkownika końcowego jest niewielki lub żaden. Ubiquiti Polska® i klient są gotowi zapewnić zasoby
w standardowych godzinach pracy, aby zapewnić informacje lub pomoc zgodnie z żądaniem.